Finns transformator till art. nr. 0635-089, halogen downlight?

Transformator till 0635-089 + nya lampor till samma armatur

Kommentarer

  • Hej Maud,
    Om du tittar en gång till på etiketten så ska det stå ett annat nummer där. Vi behöver artikelnumret om vi ska kunna identifiera artikeln.
    Bästa hälsningar,

  • Ang artikelnummer  typ nr 2705 art. Nr 2784 IP21 hälsningar Maud Nyström
  • Hm, jag gissar att detta är nån typ av halogen downlight för inbyggnad i tak?
    De är från år 2006 och vi säljer inga downlights med halogen längre.
    Ljuskällan är en MR16 12V och 20W om det är den spot som jag tror.
    I så fall hittar du reservlampor i närmaste elaffär.
    De kan förmodligen hjälpa dig med en transformator också.

    Om jag får rekommendera så hade jag bytt ut alla spotarna till LED istället.
    Håller betydligt bättre och blir inte alls lika varma.
    Bästa hälsningar,
  • Men får vi samma sken som  i dessa som vi har nu.
  • Hej igen.
    Det finns gott om LED-spotlights som har samma färgtemperatur som halogen. Kostar lite mer i inköp men håller betydligt mycket längre och drar väsentligt mindre el. Titta och fråga gärna på Bauhaus eller hos din närmsta elbutik.
    Hälsningar,