Kan man seriekoppla serien Trädgård?

Bra erbjudande i Villaägarna. Jag undrar om dessa spottar som säljs två och två kan seriekopplas eller om alla måste gå tillbaka till varsitt eluttag.

Totalt skulle jag behöva typ 10 stycken.

Kommentarer

  • Hej Ann.
    Visst är det ett kanonerbjudande? Nästan väl bra...
    Det är som du säger, varje spot går att koppla vidare både till och från.
    Det följer med en transformator och två spotar.
    Du kanske behöver en förlängningssladd mellan transformatorn och första spoten?
    Kanske även en längre sladd mellan de två spotarna?

    Det kan vara lite grand att fundera på men till slut blir det säkert jättebra.
    Jag använder själv Trädgård hemma så jag vet att de fungerar riktigt bra.

    Lycka till,
    Bästa hälsningar
  • Tack. Hur många spottar går det på en transformator?

    JAg antar att varje transformator behöver eget uttag. Stämmer det?
  • Hej igen Ann.
    Transformatorn är gjord för max 24W.
    Man vill helst inte utnyttja mer än ca 80% av totala kapaciteten så inte mer än 6-7st 3W spotar.
    Varje transformator behöver ett eget vägguttag. Alldeles rätt. Den ser ut enligt nedan:

    Hoppas att du blir nöjd med systemet.
    Hälsningar,