TRÄDGÅRD Decklight 5L Start Artikelnr 104719

Går det montera dem horisontellt också t.ex i en altandäckstrappa för belysning horisontellt? Alla bilder ni har visar att de lyser som "uplights"?

Kommentarer

  • Hej Marko.
    Det går alldeles utmärkt att montera dem så som du beskriver.
    Problem kan bli att man blir bländad av dem så testa gärna innan (utan att borra hål).

    Vi har en kanon bra lösning annars i Garden24.
    Hoppas att du får till det på ett bra sätt.
    Bästa hälsningar,