Torino Takspotlight 5L dimbar?

Är den dimbar?

Kommentarer

  • Hej Anders.
    Japp, det är den. Det följer inte med några ljuskällor med denna.
    Det är med andra ord du som bestämmer om den ska dimras eller om det inte behövs.
    Skaffa dimbara ljuskällor som funkar med din väggdimmer så är allt ok.
    Det är viktigt när man köper LED att man kollas så att de är dimbara. Det har inget med själva armaturen att göra så länge som den inte går på lågvolt (använder transformator).

    Lycka till med din nya lampa.
    Hälsningar,