Tillfälligt slut

Hej,
Det finns en ljusstake Bjurfors vit som är tillfälligt slut.
Vet ni ungefär när den kan tänkas finnas tillgänglig igen?

Kommentarer

  • Hej Veronika.
    Tyvärr är Bjurfors vit och gråa slut för säsongen och kommer inte in förrän till nästa jul igen.
    Jag har lite röda kvar om det kan vara ett alternativ?
    Klicka här, den är jättefin!
    Hälsningar,

  • Röd Svaneholm 7 armas ljusstake, varför finns inte den röda kvar??
    Vi har flertalet av denna men två är trasiga och behöver bytas ut! Färgkod på de röda?

  • Hej Berit,

    tack för ditt meddelande.

    Vi har en sorts röd Svaneholm i sortimentet fortfarande, men den kommer inte att komma in i år igen.

    Ha en trevlig kväll!