Taklampor och smart ljuskällor till er lampor?

Hej,

Vi har en Hyssna spotlight som vi skulle vilja koppla in dessa smart ljuskällor nedan i, kommer det att fungera?

Sen funderar vi på att köpa en COCO spot, fungerar den med dessa två smart ljuskällor?

Någon av dessa två, antníngen Flair eller Philips som vi ska köpa.

1) https://www.philips-hue.com/sv-se/p/hue-white-ambiance-2-pack-gu10/8718699629298

2) https://www.hornbach.se/shop/Ljuskalla-FLAIR-ViYu-LED-reflektor-GU10-5W50W-350lm-2700-6500K-varmvit/10011724/artikel-detaljer.html

Tack på förhand!

Med vänliga hälsningar
Picha

Kommentarer

  • Hej Picha,

    Kul! Har själv lite smart bulbs hemma om än andra varumärken. Hur som helst ska det inte vara några problem.

    Det som dock kan bli, nu har jag dålig koll på just Philips Hue men GU10-versionen kan vara lite "längre/högre" än vanliga GU10 pga av chip och allt som behövs för smart-funktionerna.

    Det kan innebära att ljuskällan sticker ut lite längre än vad den annars gjort. Men det ska funka bra 😀

    Ha en fortsatt härlig måndag!

    /Johan