RESERVGLAS TILL TAKLAMPA MARKSLÖJD SOAP SVART/RÖKFÄRGAD.

Hej, kan man beställa en extra glaskupa till taklampa SOAP/RÖKFÄRGAD?

/ L

Kommentarer

  • Hej Lola,

    tack för ditt mail.

    Det finns lösa glaskupor att köpa till Soap, artikelnummer är 107462.

    Jag får be dig besöka en återförsäljare för att beställa hem ett reservglas till dig, uppge artikelnumret så blir det rätt glas.

    Önskar dig en fin dag.

    Hälsningar,
  • Vet du vilken återförsäljare? Ellos där jag köpte lampan hade inte.

    MVH Angelica

  • Hej Angelica,

    inga av våra återförsäljare har reservglas liggandes på hylla utan dem hjälper dig beställa ett från vårat lager.

    Så ta kontakt med Ellos igen där du köpte din lampa och be dem beställa ett reservglas till dig.

    Önskar dig en fin dag.

    Bästa hälsningar,