Taklampa Andrew

Hej jag kikar på taklampan Andrew men hittar olika beskrivningar på denna? Finns den i flera sorters taklampa? Hittar erat mått på en hemsida, men sen hittar jag detta mått plus att den inte är Dimbar på en annan hemsida. Vilket är det som gäller? Mvh.linda

Kommentarer

  • Hej Linda,

    Konstigt, men bra att du upptäckte det.

    Detta är måtten som gäller:
    Bredd
    Höjd
    Djup

    Vad gäller dimbar eller inte beror på ljuskällorna, har du G9-lampor som är dimbara är hela alltet dimbart.

    Bara hör av dig om du undrar något mer 😀

    /Johan
  • Tusen tack för snabbt svar! Har även kikat på taklampan merlot i mässing/vit ser att det finns två varianter en som det verkar gå att förlänga och en kortare variant. Kan den som man kan förlänga, förkortas till samma höjd?
  • Hej,

    Också en bra fråga 😀 Men nja, Merlot går har 4 st 30 cm lång metallpinnar. 3 av dessa kan man välja att inte sätta dit eller bara sätta dit valfritt antal av för att anpassa längden på den. Dock blir den inte riktigt lika låg som plafonden utan ett rör på 30 cm måste sitta där.

    /Johan