Stolpbelysning Vera

Hej!
Vi har fått vår stolpe nedkörd av en lastbilschaufför. Letar nu en liknande och denna verkar vara perfekt! Vi skulle ju gärna vilja använda oss av befintligt fundament och undrar därmed hur bred "botten" på den här stolpen är. Alltså avståndet mellan infästningarna.
/Linda

Kommentarer

  • Hejsan Linda.
    Trevligt att ni kikar på vår Vera.
    Det är tre stycken infästningar som är i triangelform. Det är cc 21cm mellan varje hål.
    Hoppas att det kan passa.
    Bästa hälsningar,