Förslag på Garden 24 till min trädgård?

Hej,
jag skall montera Spot 24 mot en pergola i trädgården. Den är 3-delad med höjden 2,30 m och delarna är 1,2+2,4+1,2 meter breda. Jag tänker då montera 1+2+1 stycken Spot 24. Vilken styrka skall jag ha? Är det 3 eller 6 w som blir bäst?
Eller har ni någon bättre lösning?
Mvh
Hasse

Kommentarer

  • Hej Hans.
    Det där lät riktigt kul. Hoppas att du vill dela med dig lite bilder efteråt.

    Det finns ju flera olika alternativ hur man placerar spotarna. Sätter man dem så de lyser snett nerifrån så får man fin skuggeffekt och då kanske det räcker med tre spotar.
    Jag hade satsat på 6 eller kanske till och med 9W. Blir det för starkt så finns det dimmer som tillbehör.
    Börja med tre spotar och testa lite olika placeringar för att få bästa effekten.
    Det är så enkelt att komplettera om man vill.

    Lycka till och som sagt, lite bilder vore trevligt.
    Bästa hälsningar,