Finns ljusstake Kungsängen 5L kvar?

Hej!
För några år sedan köpte jag en jättefin kandelaber som heter Kungsängen 5 L
och nu undrar jag om den fortfarande finns i sortimentet. Min svägerska har blivit förälskad i den och de skulle va så kul att ge henne en sådan i present.
Mvh Eva.

Kommentarer

  • Hej Eva.
    Kungsängen tog vi in i sortimentet 2009. Tyvärr har vi den inte kvar längre. Det är flera år sedan som den utgick. Lite synd för den är verkligen jättefin.
    Hoppas att du kan hitta något liknande till din svägerska.
    Bästa hälsningar,