SOBER - Steel /White /Table

Vilken är den totala höjden på lampan? Enligt hemsidan är den 38 cm men den ser högre ut.
Catrin G.

Kommentarer

  • Hej Catrin.
    Sober bordslampa finns i två storlekar. Den lilla är 38cm hög och den lite större har en höjd på 50cm.
    Jättefina båda två!
    😊
    Martin
  • Jag behöver en glaskupa till Sober bordslampa, 50 cm. Har Ni en sådan och vad kostar den isf?
    Birgit Stenberg
  • Hej Birgit.
    Normalt sett så har vi glas på lager men nu har de precis tagit slut. Det är dessvärre lite väntetid på de vita glasen.
    Vi räknar med att de kommer in runt den 23e januari.
    Vi håller såklart tummarna för att vi kan pressa den tiden lite men än så länge är det så det ser ut.
    Klickar du här så kan du beställa direkt så snart glaset finns på hyllan igen.
    Ha en skön helg!
    Hälsningar,

    Martin
  • Tycker min glaskupa går i lite vit/grå färg. Jag beställde två från MIljonlotteriet och vill att den jag beställer har samma färg.

    Jag vill alltså att Du reserverar en åt mig i rätt färg och storlek för leverans i januari 2023 eller tidigare.

    Måse också få veta priset.

    Birgit Stenberg
  • Hej igen.
    Om du klickar här så ser du de färger och modeller som finns. Även priserna.
    De stora glasen kostar 649kr /st i år. Kan öka lite till nästa år men troligen inte förrän i februari.
    Tyvärr så kan jag inte garantera att färgen är exakt likadan då glasen är handgjorda. Det ska normalt sett dock inte skilja så mycket att man reagerar.
    Jag kan inte reservera innan de kommit in på lager. Du kan däremot beställa och reservera hos din lokala elbutik eller lampaffär som säljer våra lampor.
    Hälsningar,

    Martin