Snowfall

Jeg har en lyskæde som kaldes "snowfall", kan man stadig få forlængring til denne, og hvis, hvorhenne i Danmark?
Kan de købes på nettet?

Kommentarer

  • Hej Bjarne,

    tack för ditt meddelande.

    Jula har en kundunik produkt som heter Snowfall, det kan vara denna du tänker på? Det är en slinga som går att koppla vidare på.
    Art. nr. 704078 som är startsetet och 704079 som är slingan du kan använda för att koppla vidare.

    Jag hänvisar dig till Jula då de är de enda som har just denna produkt.

    Önskar dig en fin dag!

    Med vänliga hälsningar
  • Hej Carolina

    Tak for dit hurtige svar :-)

    Jeg har et produkt som har art. nr. 703376 og ønsker nogle til at koble på denne (art. nr. 703378).

    Er det det samme produkt vi snakker om?

    Venlig hilsen
    Bjarne

  • Hej Bjarne,
    Tyvärr har denna utgått och vi har inga kvar i sortimentet.
    De sista skickades till Coop i Norge i oktober.
    Ett tips är att leta på Blocket, Tradera eller köp o säljgrupper på Facebook.
    Hoppas att du hittar.
    Bästa hälsningar,

  • Hej Martin.
    Tak for svaret, jeg må så se hvordan jeg kan få fat i det jeg mangler.
    Må i alle have en rigtig god jul og et godt nytår.
    Bjarne
  • Åh, vad snällt.
    Tack Bjarne.
    Alla vi på Markslöjd önskar dig en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År.
    Hälsningar,