Små glödlampor

Köpte för ett antal år sedan en elljusstake DIANA. Behöver  nya små glödlampor 12V 0,4W. Har letat men ingen tycks ha sådana
Ingrid E.

Kommentarer

  • Hej Ingrid.
    Trevligt att du har kvar en Diana. Jättefin ljusstake!
    Om du klickar här så kan du beställa reservlampor till den direkt från oss.
    Hälsningar,

    Martin
  • Hej Martin,

    Tack för svar. Vill gärna beställa reserv
    lampor.
    5xE5 12v0,4 W

    Hälsningar
    Ingrid
    Ingrid E.
  • Hej igen!
    Åh, jag kan dessvärre inte lägga beställningen åt dig utan du måste göra det själv.

    Om du klickar här så hamnar du på rätt lampa.
    Tryck sedan på Köp-knappen och sedan går du till varukorgen längst upp till höger. Där anger du hur många du vill ha. Det ligger 5 lampor på ett sk blisterkort.
    Beställer du 1st så får du alltså 5 lampor.
    Ha en skön helg!
    Hälsningar,
    🎅
    Martin