Sicily Spare glass

Hej,
Jag har tidigare fått svar att reservglas till Sicily ska komma in i slutet av juni (25/6), men finns fortfarande inte i saldo hos er. När kommer det gå att beställa dessa?

https://www.markslojd.com/sv-se/produkter/p/991728/sicily-spare-glass

Vänligen
Malin Andersen
Malin

Kommentarer

  • Hej Malin,

    Vi kommer att få in dom imorgon på lager. Tar ca 1-2 dagar sen att få in dom på sina lagerplatser så räkna med att du ska kunna beställa dom på onsdag 7/7 😊

    Ha en fortsatt fin dag!
    Mvh
    Oliwer