Säsongsprodukter

Hej!
Jag undrar om ni kommer att ha Mäster krom Ljusstake, artikelnummer 100019,
till försäljning även denna säsong och u så fall när den kan finnas i lager.

Tack på förhand!

Kommentarer

  • Hej Monica.
    Mäster är en artikel som säljs mer eller mindre året om.
    Artikelnumret där stämmer inte riktigt dock. Ska börja på 70 om det är en Mäster. För tillfället så har vi Mäster rak 5-lågig samt Mäster 3-lågig rund platta i krom på lager för omgående leverans.

    Bästa hälsningar,

  • Tusen tack för snabb info!
    Jag har tydligen hittat ett forum med fel produktinformation men jag är glad över att produkten finns att beställa!

    Mvh, Monica
  • Lysande som vi säger!
    Lycka till.
    Mvh,