Har ni reservlampor till Härnösand?

Har en julstjärna Härnösand stor, enl förpackning behöver jag lampa med produktnr 8283, hittar den inte i ert sortiment.

Kommentarer

  • Hej Annika.

    Härnösand är en riktig trotjänare. De senare åren är den med LED-ljuskällor istället för pisello. Lite dyrare men håller betydligt längre.

    Tyvärr har vi inte kvar reservlampor med det artikelnummer som stod på förpackningen.
    Dock passar artikel 8205,980 ganska bra.
    Man kan behöva byta ljuskällans sockel men det är enkelt handgrepp.
    Visar nedan på bild hur man gör.

    Lycka till.
    Bästa hälsningar,

Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.