Reserv lampor adventsljustake

Hej jag undrar om man fortfarande kan köpa reservlampor pisello 24v/0.9w Artnr 8632.440 hos er köpte för 2 års sen men hittar dom inte på eran hemsida nu......skulle vilja ha 4 paket = 20 lampor
Anders H.

Kommentarer

  • Hej Anders.

    Originallampan har vi dessvärre inte kvar längre men har en på 24V och 0,6W.
    Om du klickar här så kan du beställa direkt hos oss.
    Tror att det bästa är om du byter samtliga lampor så att de får rätt spänning. Vi har visserligen bara med grön sockel men det är lätt att byta sockel om du har annan färg. Se min bild nedan.
    Bästa hälsningar,

    Martin