Reserlampa till bordsgran

Har ni reservlampor enligt bifogade bild i lager och i så fall vad kostar de?

Bertil

Kommentarer

  • Hej Bertil.
    Jag har tyvärr inga originallampor kvar men hittar en på 0,6W. Den kommer att lysa lite svagare men det kanske inte gör så mycket.
    Vill man att alla ska lysa lika så får man byta ut samtliga lampor.
    Det kan också vara så att sockeln inte passar helt men då är det lätt att byta. Se min bild nedan.
    För att se och beställa reservlampan så kan du klicka här.

    Det ligger 5 lampor på ett sk blisterkort.
    Hälsningar,

    Martin