Hur långt avstånd mellan pollare bör man ha?

Hej,

Funderar på Pollare KURT - 1m för en gångväg från parkering till huset och undrar hur långt mellan dessa man uppskattningsvis bör ha.

Mvh Mathias

Kommentarer

  • Hej Mathias.
    Kul att du kikar på vår Kurt. Jättepopulär lampa så ett bra val där!
    Vanligaste är att man har ca 10m mellan varje pollare men det beror lite på hur omgivningen ser ut. Man kan ju alltid prova sig fram lite innan man gjuter fast dem.

    Hälsningar,