Passar Sphere till en stolpe med diameter 50 mm?

Hej! jag har en stolpe med diameter 50 mm. Kan jag använda Sphere till denna? Finns det någon adapter kanske?
Hälsningar Ola

Kommentarer

  • Hej Ola.
    Trevligt att du kikar på vår Sphere. Kan klart rekommendera den.

    Sphere har ett hål som är anpassat till 60mm stolpe så det blir en del glapp.
    Skulle ju kunna fungera om du kan få på någon sorts hylsa på stolpen men annars blir det inte bra.
    Hoppas att du löser det.

    Bästa hälsningar,

  • Hur ser fästet ut? Skulle du kunna posta en bild där man ser själva fästet löst? på detaljbilden/skissen ser man det bara monterat. mvh Johan
  • aha, nu ser jag vad som är fästet. glöm föregående fråga.
  • Hej Johan.
    Skickar ett par bilder i alla fall. Visserligen på en Plate istället men enda skillnaden är att det sitter en kopplingsbox på Sphere istället för en LED-driver.

    Bästa hälsningar,