Korta Paris taklampa?

Hej!

Går det att korta kabeln på lampan? Takhöjden är 2,4 så lampan blir för lång om den ska kunna sitta över matbordet.

Kommentarer

  • Hej Sofia.
    Trevligt att du sneglar på vår Paris. Den är verkligen toppenfin.

    Paris upphäng består av rör som går att ta bort.
    Det lägsta man kan få är 96cm ifrån tak till nedersta änden på lampan.
    Det brukar funka för de flesta och jag hoppas även för dig.
    Bästa hälsningar,