Om en takspot kan dimmas eller inte?

CIRO - Spot White/Brass
Jag är intresserad av den här takspotten men kan inte hitta någon info om den är dimbar eller inte? MVH Caroline

Kommentarer

  • Hej Caroline.
    Kul att du är nyfiken på vår Ciro. En jättepopulär lampserie så ett bra val där!
    Det är ljuskällan som avgör om du kan använda dimmer eller inte.
    Skaffar du dimbara lampor så är det med andra ord, inga problem alls.
    Lycka till!
    Hälsningar,