Ny glaskupa till badrumsspegel

Hej. Finns reservdelen benämnd typ 2905 att köpa. Liten vit glaskupa typ cylinder till en badrumsspegel med integrerad belysning. Hittar den ej i reservdelsshopen.
Mats H.

Kommentarer

  • Hej Mats.

    Detta är en modell som vi tillverkade på uppdrag åt Svedbergs Badrumsinredningar för ca 15 år sedan.
    Vi har tyvärr inga som helst delar kvar till denna.
    Ett tips är att kontakta Svedbergs och höra om de har några glas kvar.
    Hoppas att det går vägen.

    Hälsningar,
    Martin