Extraglas till Norrsken?

Jag skulle behöva köpa en extra kupa till min Norrsken-lampa, kan jag göra det hos er?

Kommentarer

  • Hej Susanna!

    Ah, en Norrsken! Visst är den fin?

    Vi har glas som du kan beställa direkt på vår sajt.
    Klicka här så kommer du till rätt glas.
    Det är ett glas som passar till flera av våra modeller och även till Norrsken.

    Hälsningar,

  • Tack men hur gör jag beställning? jag vill beställa en kupa samt 2 (glöd lampor)
  • Hej Konstantin.
    Vi har tillfälligt slut på glasen och nya kommer inte in förrän efter årsskiftet.
    Kanske en koll i butiken där du köpte lampa kan vara en idé?
    Ha en skön helg!
    Hälsningar,

  • Har ni slutat att tillverka taklampan Norrsken? Om inte, var eller när kan jag få tag i en sådan? Letar efter en i stål.
  • Hej Malin.
    Norrsken är en modell som bara säljs i Bauhaus-butikerna.
    Ta en sväng och kika.
    Hälsningar,

  • Hej!
    Vi letar efter lampan Norrsken, silvrig och tycker den är jättefin. Vi bor i Skåne.På Bauhaus är den slut i alla affärer förutom i Stockholm. Även slut på Bauhaus online beställning. Bauhaus säger att de inte skickar lampan mellan butiker. Hur kan vi få tag på lampan? Och tillverkas den fortfarande av er? Vänligen
    Karin
  • Hej Karin.
    Jo, du har helt rätt. Det är vi som tillverkar Norrsken åt Bauhaus. Lampan är kundunik och finns bara hos Bauhaus.
    Jag kan tyvärr inte se att de har beställt några nya vilket är trist om den är slut i butikerna.
    Vi har en liknande modell som vi kallar Heaven. Klicka här så ser du hur den ser ut. Kanske kan vara ett alternativ?
    Hälsningar,

    Martin
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.