Finns monteringsanvisning och produktbeskrivning på Njord LED downlights?

Hej. Har hittat utomhuslampor Njord downlights på Bauhaus. Önskar produktbeskrivning och monteringsanvisning för dom. Hittar dom inte på er sida.

Kommentarer

  • Hej Ewa.
    Njord är en LED-spot för utomhusbruk som är speciellt framtagen till just Bauhaus. Det är därför som den inte finns med på vår sajt. Du hittar den om du klickar här.
    Det är en riktigt bra spot så den rekommenderar vi starkt. Jag lägger med en monteringsanvisning här också.
    Hoppas du blir nöjd med spotarna.
    Bästa hälsningar,

  • Hej!
    Hittade denna tråd on Njord. Jag undrar om den är dimbar? Såg ingen information om det på Bauhaus eller er webb.
    mvh
    /ulf
  • Hej Ulf.
    Tyvärr, Njord är inte dimbar. Det behovet brukar inte finnas på denna typ av spotar utomhus.
    Hoppas att du kan använda den ändå!
    Hälsningar,

  • Är den godkänd för montering i bastu?
    patrik
  • Hej Patrik!

    Nej tyvärr.

    Mvh
    Nicklas