Neela montering

Installation Neela adventsstjärna
Jag förstår inte instruktionen och har provat alla sätt, förstår inte husman ska sätta ihop stjärnan med glödlampan. Tacksam för hjälp!
Sanna S.

Kommentarer

  • Hej Sanna.
    Ursäkta sent svar.
    Papperet kan vara lite hårt när stjärnan är ny så jag brukar "mjuka" upp det lite innan montering. Man böjer lite fram o tillbaka så att allt följer med.
    Börja sedan med att hänga sladden med lampan på plats och sedan tar du stjärnan och böjer upp den runt lampan samtidigt som du drar åt snöret.
    När du fått ihop det runt sladden så fäster du ihop kardborrarna så att allt stängs.
    Hoppas att du får till det. Ta det försiktigt bara så kommer det att gå bra.
    😊
    Hälsningar,
    Martin
  • Det funka nu! Tack för din bra instruktion!
    Sanna