Mått

Hej! Jag funderar över taklampan Andrew. Måttet säger höjd: 60 cm. Är det från takhängningen till underkant av lampan? För jag vill ha den exakt 60 cm. Men funderar på om man mäter med själva upphängningen.
Med vänlig hälsning, Sofie

Kommentarer

  • Hej Sofie.
    Nja, det är själva lampan som är ca 60 hög.
    Jag bifogar en måttskiss på hela lampan så ser du lite bättre hur det funkar.
    Lampan kan förkortas med två rör på vardera 30cm. Översta och understa måste vara kvar. Minsta totalhöjd ca 125cm. Max ca 185cm.
    Hälsningar,