Vart beställer jag glaskupa till Mäster?

Hur beställer jag en glaskupor till ljusstake Master art.nr 704290

Kommentarer

  • Hej Sven,

    tack för att du kontaktar oss.

    Du beställer dessa reservglas via en av våra återförsäljare, länken nedan kan du söka efter en återförsäljare som passar dig bäst.

    http://www.markslojd.com/Sok-butik.aspx

    Ta med dig artikelnummer 991079 till återförsäljaren så hjälper dom dig att beställa hem det.

    Ha en härlig dag!

    Mvh

  • Hej. Finns reservglas till Storm bordslykta smokey att köpa? Art. Nr M1854048.
  • Hej Gunilla,

    Vi har egentligen inga reservglas till Storm armaturerna.

    Jag kontaktar reservdelsavdelningen och hör om de har fått in något sådant och återkommer till dig.