Hur reklamerar jag min SKEN 240 led-slinga?

Hej

Vi köpte Sken ljusslinga på Järnhuset i Strömstad 24. november 2017.
Nu är det flera ljus som antingen är helt mörka, eller har ändrat färg till mörk brunt. Färgen angiven på kartongen är "warm white" (som det också var när produkten var ny).
Vi trodde väl när vi valde att köpa ett svenskt märke att då borde det fungera mer än knappa 2 säsonger (ljusen är bara på över jul).
Vi kan ju inte ha en ljusslinga med flera förstörda/svarta ljus, och flera mörka ljus - så vi måste köpa ny ljusslinga.
Är den kvalité vi har upplevt med den ljusslingan vi köpte i november 2017 det man kan förvänta om man köper MarkSlöjds produkter?

Tacksam för svar för jag tycker faktisk att det är jätte dåligt om det bara funkar i 2 knappa säsonger.

mvh/Lennart

Kommentarer

  • Hej Lennart,

    tack för ditt meddelande.

    Det var tråkigt att höra att din slinga inte fungerar ordentligt.

    Naturligtvis ska en slinga fungera längre än 2 säsonger. I och med att de har två års garanti, kan du kontakta den återförsäljare, som har sålt dig den för att reklamera slingan.

    Produkten finns fortfarande i sortimentet så det blir inga problem med att byta ut den mot uppvisat kvitto på köpet även om återförsäljaren inte skulle råka ha sådana slingor hos sig just nu.

    Ha en trevlig dag!