Marigold - hur sätter jag ihop den??

Hej!

Jag lyckas inte få ihop min Marigold tillsammans med sladd- och lampdelen? Instruktionen som kommit med paketet är väldigt otydligt. Finns det någon bättre sådan eller någon video??

Mvh Felicia

Kommentarer

  • Hej Felicia,

    Jag tog mig friheten att spela in en film, hoppas det funkar. Ursäkta både kvalitet på hela alltet 😀

    /Johan
  • Haha så passivt aggressiv. Men tack för filmen. Då såg det bara svårare ut än det var. Om du kikar på instruktionen som kommer med förstår man inte vad alla steg visar. Eller, JAG förstod inte.
  • Haha, ledsen att det uppfattades så 🙈 Tar med mig att instruktionen lämnar saker att önska och för det vidare.

    Bara säg till om det är något mer jag kan hjälpa till med.

    /Johan