Går det att byta ut lamporna i en lampa med fast LED?

Hej!

Går det att byta led lamporna när de slutar fungera på Lyon 43?

med vänliga hälsningar

Alfredo Vidal

LED

Kommentarer

  • Hej Alfredo,

    tack för ditt meddelande.

    I Lyon är det en fast LED installation och denna går ej att byta ut.
    Du har 5 års garanti på denna lampa.

    Hoppas detta svar hjälper dig.
  • Har markslöjd takspot 106228 Hur byta glödlampa en har slocknat mvh Håkan
  • Hej Håkan,

    tack för ditt meddelande.

    Caroline ovan har egentligen svarat på din fråga. Det går alltså inte att byta ut dem.

    Däremot så om du har garantitid kvar (5 år på ljuskällan) så kan du reklamera den hos Bauhaus där du har köpt downlightsen. De hjälper sedan dig med en reklamation till oss.

    Ha en trevlig dag!