Luciatåg

Har ett luciatåg med belysning från er art 4452, den är säkert 25 år eller mer, nu har en lampa på lucian gått sönder och finns inte att köpa i butikerna i Uppsala där jag bor, har ni reservkapital! Skickar med bild!

Yvonne L.

Kommentarer

  • Hej Yvonne.
    Kul att du har kvar det fina Luciatåget.
    Vi har inga originallampor kvar dessvärre.

    Om du klickar här så har jag en lampa som fungerar.

    Du behöver dock byta alla 7 lamporna och förmodligen även socklarna till de som sitter i luciatåget som original.
    Se min bild nedan på hur man gör för att byta sockel på en pisellolampa.
    Hälsningar,

    Martin
  • Ok, vad kostar 7 lampor till luciatåget?
    Yvonne L.
  • Hej igen.
    Om du klickar på min länk ovan så ser du priset för lamporna. Du kan även beställa direkt där om du skulle vilja.
    Det ligger 5 reservlampor på ett sk blisterkort så du behöver beställa 2st så har du några lampor extra framöver.
    Hälsningar,

    Martin
  • Kommer till en länk där det är bild på lampan och att det är 5 pack och jag trycker på köp , inget händer , går inte att beställa!
    Kan du se till att 2 förpackningar med 5i varje skickas till mig?

    Yvonne L.
  • Hej igen.
    Tyvärr så kan jag inte lägga ordern åt dig då betalning mm sköts av Klarna.
    När du klickat på Köp-knappen så går du till varukorgen högst upp till höger på sidan.
    Där väljer du antal och går sedan vidare till kassan.
    Hör av dig om det krånglar med något.
    Hälsningar,

    Martin
  • Tack för hjälpen, nu har jag beställt, återstår bara att byta lamporna, hoppas jag klarar det.
    Mvh Yvonne
    Yvonne L.
  • Inga problem.
    Åh, du kommer att klara det galant. Det är jag säker på!
    😊🎅
    Martin