Ljusstake Tor, söker ljuskällor E10 6V

Hittar ej ljuskällor till Tor E10 6v

Kommentarer

  • Hej Mats.
    Den här är lite svår. Vi får inte tag i 6V lampor längre och har inte lyckats på flera år.
    Vi har testat med en LED-lampa som vi har och det fungerar men det lyser svagare. Man får byta samtliga lampor för annars ser det inte bra ut.
    Klicka här så hamnar du på vår hemsida och kan beställa direkt.
    Hälsningar,