Ljusslinga Chrissline färgtemperatur?

På en del av produkterna anges färgtemperatur 2400 neller 2600. Vilken är varmvit resp extra varmvit?
På en del produkter, tex Chrissline startpaket, anges inte färgtemperatur.
Vad gäller?
Hls
Micke
Micke L.

Kommentarer

  • Hej Micke.
    Vi har i dagsläget i huvudsak 2 olika typer av Chrissline.
    En som vi kallar Warm och en vi kallar Original

    Original har ett lite klarare ljus 2600-2750K.
    Warm ligger på 2400-2500K i färgtemperatur.

    För den som vill ha ett ännu varmare ljus så har vi en modell som vi kallar Amber.
    Den är nästan rödgul till färgen. Ja, amber är nog en bra beskrivning.

    Hör gärna av dig om du har fler funderingar.
    Hälsningar,

    Martin
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.