Kan jag byta ut ljuskällorna på min ljusstake mot LED-ljuskällor?

Markslöjd  8081 Ljusstake med 17 st E5, 12 V, 0,4 W. Jag vill byta till LED ljuskällor.

Kommentarer

  • Hej Göran,

    tack för ditt meddelande.

    I och med att denna julprodukt har utgått hos oss har vi dessvärre inga
    passande ljuskällor.

    Det ska dock inte vara några problem med att byta ut dessa ljuskällor mot LED-ljuskällor så länge de är 12 volt och med E5-sockel.

    Ha en trevlig höst!