Ljuskällor till Junior

Hej, hur många timmar alt hur länge räcker ljuskällorna för julbelysningen junior och går det att ersätta glödlamporna?
Mvh Alexandra

Kommentarer

  • Hej Alexandra.
    Åh, det är alltid lika svårt att kunna förutse hur länge en glödlampa ska hålla.
    Till Junior är det en liten 12V lampa med endast 0,8W styrka. Brukar hålla i åratal men om oturen är framme och lampan kanske får sig en liten smäll så förkortar det livslängden.
    Du hittar reservlampor direkt på vår sajt. Klicka här så kommer du rätt.
    Ha en härlig helg!
    Hälsningar,

  • Följdfråga, finns det reservglaskupor till JUNIOR? Det hände en olycka här under julen...

    Med vänliga hälsningar,
    Mikael Borgqvist
  • Hej Mikael.
    Ajdå, ja det är lätt hänt..
    Om du klickar här så kan du beställa glas direkt på vår sajt.
    Hälsningar,