Ljuskälla till Track

Hej
Vad är det för ljuskälla som används i Track systemet, t ex GU10?

Kommentarer

  • Hej Pär-Anders,

    Jättebra fråga, Track har fast inbyggd LED så det är inga ljuskällor som behöver köpas till.

    Bara hör av dig om det är något mer jag kan hjälpa till med 😀

    /Johan
  • Tack för ditt svar. Med andra ord så kan man inte få ett kallare ljus, t ex 4000K? Eller har ni även ljuskällor med 4000K?
  • Precis, tyvärr så är det men för att göra det hela mer komplicerat så såg jag nu att den här: https://markslojd.com/sv-se/produkter/p/105033/track-spotlight-arm?q=105033&return=/sv-se/produkter har en så kallad MR16/GU5,3 sockel.

    Så har man den så ska man kunna välja en ljuskälla med ett Kelvin-tal som passar. Just den typen av ljuskälla saknar vi dock i sortimentet.

    /Johan