Ljuskälla pollare

Jag undrar vilken typ av styrka man skall ha i KURT vad gäller LED. Det skall lysa upp en uppfart. många olika alternativ och otrolig bredd på priser, och det påverkar när man skall som jag köpa 8 st. Vad skall man ha i W, lumen, Kelvin osv. Rekommendation såklart, men vad hade du valt för styrkor?
Tack på förhand
Daniel W

Kommentarer

  • Hej Daniel.
    Det är lite beroende på hur man vill att det ska vara. Varmt eller klart ljus. Mys eller upplyst...
    Det är vanligt att kunder använder den här modellen. Bra ljus och bra färgtemperatur:

    Klicka på bilden så hamnar du på denna lampan.

    Martin