Lista över återförsäljare

Hej,

Vill gärna se några av era produkter i verkligheten innan jag beställer. Verkar som att olika återförsäljare har olika produkter i lager. Finns det någon lista över återförsäljare så att man kan åka runt och leta efter den lampan man vill ha eller har ni något showroom?

Kommentarer

  • Hej Björn.
    Du kan söka efter våra återförsäljare om du klickar här.
    Det varierar väldigt mycket på utbud hos olika butiker. Störst chans att se lamporna
    "live" har du om du besöker ett Bauhaus-varuhus.
    Hoppas att du hittar rätt.
    Hälsningar,
    Martin på Markslöjd.
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.