Leverans

Ser att lampan Nikos är ”tillfälligt slut”
När väntas den komma in?
Leif Honkavaara

Kommentarer

  • Hej Leif,

    Tack för din förfrågan.
    Lampan Nikos i båda färgerna vi haft har tyvärr utgått.
    Vi har dessvärre inga lampor eller reservdelar kvar på vårt lager.

    Mvh, Kristina
    Kristina
  • Hej
    Jag har 12 st lampor i trädgården och 2 st har fått halverat ljus....ska väl inte behöva byta alla?!
    Finns lampan att att få tag i nån annanstans?
    Känner mej annars lite lurad då jag frågade innan om lamporna kommer att finnas över tid....
    Mvh
    Leif Honkavaara
  • Hej Leif,

    Det var ju inte roligt, förstår verkligen ditt dilemma!
    VI har 5års garanti på dessa, så mitt tips i detta fallet är att du vänder dig till butiken där du köpte lamporna. Har dom inte nya får dom göra en återbetalning till dig.

    Den enda större butiken, som jag kan se härifrån, som haft denna i större mängd är Bauhaus gruppen. Dom kanske kan ha några kvar.

    Mvh, Kristina

    Kristina
  • Hej
    Känns som en Homerun....butiken där jag köpt lamporna hänvisar till er.....hjälper inte att få pengar tillbaka utan isf vill jag ha 12 st nya lampor....det blir ni som får leverera gratis då eller?!?
    Bauhaus har inga heller!!!!
    Leif

    Leif Honkavaara
  • Hej
    Dessutom är det kutym att ha Reservdelar i 10 år efter lev.slut.....
    Leif

    Leif Honkavaara
  • Hej Leif,

    Vi får tyvärr inte köpa in denna armatur längre då den inte klarar de nya energikraven.
    Jag skall kolla om vi har några returer från sortimentsbyten i huset.
    Återkom med adress och mobilnummer för avisering, så skickar jag om jag hittar något.
    Jag skickar oberoende färg, så får du plocka delar (om jag hittar någon)

    mvh

    Johan, tekniker
    Johan