Ingår lampor till Barcelona?

Intresserad av takspoten Barcelona och undrar om lampor ingår och vad det är för anslutning
Leif E.

Kommentarer

  • Hej Leif.
    Kul att du kikar på Barcelona. En väldigt populär serie så ett bra val där!
    Ljuskällor ingår inte utan där får man välja vad som passar bäst för en själv. LED, dimbar eller inte osv.
    Samma sak med anslutning. Våra taklampor har en kopplingsplint i takkoppen. Man skaffar alltså en sladd med kontakt som är anpassad till det uttag som finns i taket eller väggen.
    Hör gärna av dig igen om du har fler frågor eller funderingar.
    Hälsningar,

    Martin