Lampinsats till julstjärnan Härnösand

Hej, har julstjärnan Härnösand stor som tyvärr blev svart innan jul. Finns det en ny lampinsats för utbyte? Alla gamla lampor ser svarta ut så tror det inte räcker att bara byta ut enstaka lampor

Kommentarer

  • Hej Eva.
    På etiketten står det ett artikelnummer.
    Har du möjlighet att skicka mig det eller ta en bild på etiketten så ska jag se vad som kan göras.
    Hälsningar,

  • Toppen!
    Här kommer artikelnumret 702839

  • Hej igen.
    Då ska vi se. Jag hittade en reservlampa som stämmer med spänning osv.
    Du kan dock behöva byta sockeln på dem mot de som sitter i stjärnan. Se min bild på hur man gör.
    Om du klickar här så kommer du till rätt lampa. Du kan beställa den direkt hos oss om du vill.
    Hälsningar,