Hur drivs Nostalgi-seriens bilar?

Går lampa med artikelnummer 704507 på el?

Kommentarer

  • Hej Cecilia,

    tack för ditt meddelande.

    Denna julbelysning är batteridriven och har därmed en batterilåda på undersidan.
    Vill man så kan man också koppla in den i vägguttaget med en transformator
    med artikelnummer 703657.

    Ha en trevlig fortsättning på hösten!
  • Hur hittar man ovan transformator 703657 till bussen nostalgi vill beställa. ser inga artikel nr?!
  • Hej Gabriella,

    tack för ditt meddelande.

    Dessvärre är denna transformator slut i vårt lager för tillfället.

    Det kan komma in några stycken i februari så om du inte hittar den ute i butik så hör av dig till oss om drygt en månad igen.

    Ha en trevlig dag!