Mått på lampan Soleil?

Hur lång är sladden? Vi har en öppning ovan för Köksbordet, det är 5 meter mellan golv och tak, kanske en sladd som är 2,5 till 2,75?

Kommentarer

  • Hej Krister.
    Kul att ni är lite nyfikna på Soleil. Riktigt maffig lampa så ett bra val där!

    Det är 2m kabel på Soleil och själva lampan är 72cm i diameter. Lite snabbt överslag säger mig då att den kommer att hänga ungefär 2,36 - 2,40 från taket.

    Det gör absolut inget om den hamnar en bit upp. Kommer att bli ett bra blickfång!

    Ha en skön midsommar!
    Hälsningar,