Lampan heaven

Det står att höjd måttet är 70cm.
Är det total höjden från nedersta punkten på lampan till takkåpan när vajern är utsträckt? Krångligt förklarat men hoppas ni förstår?

Kommentarer

  • Hej Sandra.
    Kul att du kikar på vår Heaven. Jättepopulär lampa så ett bra val där!
    Jag bifogar en liten måttskiss här så ser du måtten lite bättre. Sladd m vajer är 120cm lång och själva lampan från stång till längst ner är 70cm.
    Hälsningar,