Hur kan lampan Multi placeras både åt höger och vänster?

Hej.
I produktbeskrivningen står det att lampan kan placeras antingen till höger eller till vänster. Är det "hål" för lampan i bägge ändar eller hur fungerar det?

Kommentarer

  • Hej Tuva,

    tack för ditt meddelande.

    Precis, du har helt rätt - det finns två hål för lampan.
    Det följer med en bricka som täcker för det hål man inte använder.

    Önskar dig en härlig dag!

  • Hej!

    Jag har lampan, men inte brickan. Är det möjlig att beställa som reservdel?

    Mvh, Helga
    Helga
  • Hej Helga,

    tack för ditt meddelande.
    Vad har du för färg på din Multi?

    Ha en trevlig kväll!
    Sirpa
  • Hej Sirpa,

    Vi har svart!

    Ha en trevlig kväll också,
    Helga
  • Hej Helga,

    Vi hade en svart bricka till dig! 😊

    Återkom med dina adressuppgifter så skickar vi den till dig.
    Sirpa
  • Perfekt!

    Tack så jätte mycket. Jag mailer min address till hello@markslojd.com.

    /Helga
    Helga
  • Hej Helga,

    Detta är ett stängt forum så dina uppgifter kan ingen annan än vi på Markslöjds kundcenter se. Du kan alltså skicka dem här.
    Sirpa
  • Ah, Ok, tusen tack :-)

    Min address är

    Helga Sadowski
    Sturegatan 23b
    75227 Uppsala

    Helga
  • Hej Helga,

    Jag har lagt en order på denna del nu och den kommer att skickas idag. 😊
    Sirpa