Lampa med i ICA-kuriren

Hej! I ICA-kuriren nr 48 visar dom en "lampfot i mässing med vacker skärm i grönt" för 479:- från er (s 19, Lysande tider). Vad heter den lampan o hur kan jag köpa den?

Kommentarer

  • Hej Cecilia,

    Har du möjlighet att skicka en bild på den så ska jag försöka hjälpa till 😀

    /Johan
  • Hej,
    Tack snälla 😀 Den heter Marigold och finns i flera färger. Dessvärre kan jag inte lova att den finns att få tag på längre då det har varit helt galen åtgång på dom. Men den kan fortfarande finnas hos våra återförsäljare.

    /Johan
  • Tack snälla för utförligt o snabbt svar 😃. Ursäkta mailbombning, insåg inte på en gång att nån faktiskt granskar inäggen innan dom publiceras 😅
    Ha en fin vecka
    Cecilia
  • Ingen fara, vi finns här för att hjälpa 😀

    Tack detsamma Cecilia!

    /Johan
  • Hej
    Jag har köpt 2 st vita Marigold bordsstjärnor via er ÅF Homeroom, fick leverans i lördags, i ena kartongen saknades aluminiumramen för stjärnan. Jag undrar om jag kan få denna via er direkt?
    Via Homeroom tar det minst 2 veckor om de ens har denna.
    Tacksam för snabb respons.

  • Hej,

    Nej vad tokigt att det saknades en del. Men den har vi på lager så det är inga problem. Om du vill maila oss namn, adress och telefon samt samma info som ovan till info@markslojd.com så kommer det skickas till dig.

    /Johan