Krävs det undertak för bygelupphängning?

Jag funderar på att köpa lampa med bygelupphängning med artikelnummer 103094i vårt badrum. Krävs det då att man har undertak? Finns det några andra förutsättningar dom krävs för att kunna hänga upp denna?

Kommentarer

  • Hej Madeleine.
    Trevligt att du tittar på vår Kärradal. Jättefin lampa så du gör ett bra val.
    Med u-bygel menar vi ett plåtfäste som man skruvar fast i taket och sedan hänger fast lampan i.
    Kärradal är alltså ytmonterad mot taket. Inget undertak behövs.
    Elanslutningen är fast som vanligt i våtutrymmen.

    Hoppas att du blir nöjd med din lampa.
    Bästa hälsningar,