Köpa tillbehör till Mäster?

Eva H.

Kommentarer

  • Hej Eva.
    Ah, en Mäster. Visst är den jättefin?
    Om du klickar här så kan du beställa glas direkt på vår sajt om du skulle vilja.
    Ha en skön helg!
    Hälsningar,

    Martin
  • Vill endast veta hur jag skall gå tillväga för att beställa en glaskupa till mäster adventsljusstake.
    Agneta T.
  • Hej Agneta.
    Om du klickar här så kommer du till Mäster glas och kan beställa direkt.

    Tryck på Köp-knappen och gå sedan till varukorgen längst upp till höger på sidan.
    Där anger du hur många glas du vill ha och sedan går du till kassan och följer instruktionerna där o betalar.
    Kommer ett paket på posten efter ett par tre dagar ca.
    Hälsningar,

    Martin